HTC One A9 a primit update la versiunea 7.0 de Android


Actualizarea la versiunea de Nougat pentru telefoanele high-level din gama HTC a fost anunţată de prin luna iulie 2016, fiind afişate modelele HTC 10, One A9 şi One M9. Acum, după aproximativ 9 luni am primit şi eu actualizarea pe telefon deşi în SUA aceasta a fost lansată în luna ianuarie.
Cunoscând acestă informație, am sunat în urmă cu două săptămâni la linia de suport HTC România. Am întrebat când voi primi actualizarea pentru noul sistem de operare şi mi s-a transmis că ar fi trebui să o primesc automat până în acel moment, iar dacă nu am primit actualizarea va trebui să trimit telefonul în service-ul autorizat pentru a se face manual. Din această experienţă mi-am dat seama că cei de la suport nu sunt deloc informaţi şi HTC duce lipsă de o aplicaţie ca şi Xperia™ Companion pentru telefoanele Sony prin care poţi face actualizarea de pe PC, sau HiSuite de la Huawei.

Nouă versiunea de soft aduce 1500 de emoji-uri dintre care 72 noi, Multi-window view(va permite să vizualizaţi două aplicaţii pe ecranul telefonului), switch între aplicaţii (prin dublă apăsare a butonului de recent apps ⬜), bara Quick Settings poate fi customizată, răspundere rapidă la notificări de tip text, modul special de Data Saver şi funţii ca Night Mode sau Invert Color.

Nu uita să te abonezi la newsletter pentru alte lucruri interesante!
Thanks for your comment